Podmínky ochrany osobních údajů

Všeobecné obchodní podmínky

„Poskytovatel“ / „Pronajímatel“ / „Provozovatel“:
Ing. Tomáš Blohmann,
IČO: 17445124,
Vřeskovice 55, 334 01 Přeštice,
zapsán u Městského úřadu Klatovy

„Objednatel“ / „Nájemce / Zákazník“: fyzická nebo právnická osoba, která učiní objednávku zážitkové jízdy nebo zapůjčení vozu.

Tyto podmínky upravují práva a povinnosti smluvních stran v souvislosti s poskytovanými službami — zážitkovými jízdami a půjčením automobilů.


1. Předmět služeb

  1. Poskytovatel nabízí tyto služby:

    • zážitkové jízdy ve vozidlech,

    • zapůjčení automobilu (pronájem na dobu určitou),

    • případné další služby související s pronájmem / jízdou (doprava, asistence, doprovod apod.).

  2. Aktuální nabídka služeb je vždy zveřejněna na webu


2. Rezervace, objednávka a uzavření smlouvy

  1. Zákazník provede nezávaznou rezervaci (např. pomocí rezervačního formuláře na webu, e-mailem nebo telefonicky), ve které uvede požadované služby, termín, kontaktní údaje a další potřebné informace.

  2. Na základě rezervace Poskytovatel zašle nabídku (s uvedením služeb, vozu, termínu, ceny a dalších podmínek).

  3. Smlouva je uzavřena okamžikem doručení písemného (e-mailového) potvrzení nabídky Objednatelem + jeho souhlasem s VOP. Objednatel potvrzením prohlašuje, že se s podmínkami seznámil a souhlasí s nimi.

  4. Pokud Objednatel při potvrzení nabídky navrhne změny podmínek, považuje se takové potvrzení za novou nabídku — smlouva vzniká až po dalším vzájemném odsouhlasení.


3. Cena, platba a případná záloha

  1. Cena za službu je sjednána ve smlouvě / nabídce. Zahrnuje veškeré náklady spojené s poskytnutím služby, pokud není ve smlouvě uvedeno jinak.

  2. Platba je splatná dle dohody — např. bezhotovostním převodem na bankovní účet Poskytovatele. V případě, že Poskytovatel není plátcem DPH.

  3. Poskytovatel může požadovat zálohu (při objednání / potvrzení rezervace), její výši a platební podmínky uvede v nabídce.


4. Práva a povinnosti smluvních stran

Povinnosti Poskytovatele

  • Poskytnout objednanou službu v dohodnutém rozsahu, termínu a kvalitě.

  • V případě zapůjčení auta — předat vůz v dobrém technickém stavu, čistý, s nezbytnými doklady a připraveným pro užívání; a při vrácení převzít vůz (včetně případného vyúčtování).

Povinnosti Objednatele / Nájemce

  • Dostavit se k převzetí služby / vozu v dohodnutém termínu a místě.

  • Při pronájmu vozu — předložit platné doklady (řidičský průkaz, občanský průkaz/pas nebo jiné dle požadavků), v některých případech poskytnout zálohu / kauci.

  • Zacházet s vozem odpovědně, dodržovat veškeré zákonné předpisy (označení, pojištění, provoz vozidla, provoz na pozemních komunikacích, zákaz závodění / jízdy mimo běžné silnice apod.). Např. zákaz účasti v závodech, závodních jízdách, rally, off-road a obdobných akcích.

  • Respektovat organizační pokyny Poskytovatele; v případě porušení těchto povinností má Poskytovatel právo odmítnout poskytnutí služby bez náhrady.


5. Storno a zrušení služby / rezervace

  • Poskytovatel si vyhrazuje právo službu zrušit — v takovém případě vrátí zákazníkovi uhrazenou cenu (nebo zálohu), pokud storno není způsobeno vyšší mocí.

  • Zákazník může rezervaci / objednávku zrušit. Podmínky storna

    • Více než 10 dní před sjednaným termínem → storno poplatek 0 %

    • 3 –10 dní předem → 20 %

    • méně než 48 hodin předem→ 100 % ceny (resp. plná výše odměny).

 


6. Odpovědnost, reklamace, vady

  • Poskytovatel neodpovídá za vady nebo škody způsobené Objednatelem nebo třetími osobami účastnícími se služby.

  • Pokud má služba (nebo pronájem vozu) vadu, kterou je možné odstranit — Objednatel může požadovat bezplatné odstranění vady nebo přiměřenou slevu či jiný náhradní termín. Pokud vada brání použití služby a nelze ji odstranit — může Objednatel odstoupit od smlouvy.

  • Reklamaci musí Objednatel uplatnit co nejdříve poté, co se o vadě dozvěděl, obsahovat identifikaci objednatele, služby a způsob, jakým chce reklamaci uplatnit. Odpověď musí být písemná (vč. e-mailu).


7. Spotřebitelská práva a omezení odstoupení

  • Pokud má objednávka charakter služby (zážitek, pronájem vozu) s určeným termínem — pak podle §§ Občanského zákoníku zákazník nemá právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů (na rozdíl od standardního e-shopu s prodávaným zbožím).

  • Spotřebitelský spor lze řešit mimosoudně — např. prostřednictvím Česká obchodní inspekce.


8. Ochrana osobních údajů

  • Poskytovatel zpracovává osobní údaje zákazníků v souvislosti s rezervací, objednávkou a plněním smlouvy.

  • Nájemce podpisem smlouvy či uhrazením produktu výslovně souhlasí, že jeho údaje včetně jeho osobních údajů byly pronajímatelem zpracovány, dále poskytovány třetím osobám a uschovány v databázi pronajímatele v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochranně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů (GDPR) a se zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.

  • Zákazník potvrzením objednávky souhlasí s podmínkami zpracování údajů.


9. Závěrečná ustanovení

  • Tyto VOP jsou nedílnou součástí smlouvy mezi Poskytovatelem a Objednatelem; odchylná ujednání musí být písemná a podepsaná oběma stranami a mají přednost před VOP.

  • V případě, že některé ustanovení VOP je neplatné nebo nevymahatelné — zbytek podmínek zůstává v platnosti.

  • Změna VOP je možná pouze písemně a účinná bude od data uvedeného v aktualizované verzi.